RICOR Intiminator iskunvaimentimet

189,90 

Paranna pyöräsi etuiskunvaimennusta radikaalisti!

Perinetinen teleskooppihaarukka vaimennintangolla edustaa suunnittelutaan 1930-lukua – oletko tullut koskaan ajatelleeksi? Sille tyypillinen käytös on sukellus jarrutuksessa ja epävarmuus käännöksissä.

RICOR Intiminator iskunvaimentimet tuovat tähän muutoksen ja parannuksen. Niiden sisäänrakennettu massaventiillitekniikka haistaa automattisesti tien pienen tärinän ja säilyttää pehmeyden. Se tunnistaa myös suuren liikkeen jarrutuksessa tai töyssyssä ja jäykentää vaimennusta.

Huom! Varastomallit nyt vielä vanhaan hintaan! Seuraava varastoon tuleva erä on uudella hinnalla. Dollarin kurssi ja materiaalien hintojen nousu vaikuttaa valitettavasti tähänkin.

Tiedustele myös muihin pyöriin, esim. BMW ja joidenkin japanilaisten pyörien 43 mm keuloihin näitä on saatavilla tilaustuotteena päivän hintaan. Silti aina edullisemmin, kuin itse valmistajalta suoraan tilaamalla.

Poista

Kuvaus

Paranna pyöräsi etuiskunvaimennusta radikaalisti!

Perinteinen teleskooppihaarukka vaimennintangolla edustaa suunnittelutaan 1930-lukua – oletko tullut koskaan ajatelleeksi? Sille tyypillinen käytös on sukellus jarrutuksessa ja epävarmuus käännöksissä.

RICOR Intiminator iskunvaimentimet tuovat tähän muutoksen ja parannuksen. Niiden sisäänrakennettu massaventiillitekniikka haistaa automattisesti tien pienen tärinän ja säilyttää pehmeyden. Se tunnistaa myös suuren liikkeen jarrutuksessa tai töyssyssä ja jäykentää vaimennusta.

RICOR käyttää menetelmästä nimeä Inertia Activate Suspension – vapaasti käännettynä ”hitaan massan aktivoima jousitus”. Massa liikkuu hitaasti venttiilin sisällä, eli pyörän suureitaajuuksinen värinä ei aktivoi lisävaimennusta. Kulku pysyy pehmeänä ohuemman öljyn ansisosta. Rungon reilu heilahdus taas saa massan liikahtamaan venttiilissä ja jäykentämään öljyn virtausta nopeasti. Silloin iskunvaimennus toimii ihan uudella tavalla ja estää suuret heilahdukset ja sukellukset.

Yksikertainen menetelmä, joka toimii. Se tuo perinteiseen etuiskunvaimentimeen ihan uuden toiminnallisuuden. Pehmeys saadaan ohuella öljyllä ja suuri vaimennus tehokkalla massan ohjaamalla vaimennusventiilillä.

Näiden toimintaa voidaan vielä tehostaa hyvillä etujousilla. Katso myös Wilbers jousien esittely.

Kuulostaa hyvälle, mutta tämä on totta! Jos et usko, kokeile vaikka itse!

Lisätiedot

Keulan paksuus

39 mm, 41 mm, 49 mm